2010 Hopes and wishes

Syyuuh..Oh Hyunseung!!Beast 13th Jan in Malaysia!!
    Lagi beberapa jam tahun 2010 gonna be end.Oppss rini cuti kan?Sempena Malaysia menang Piala Suzuki (AFF).Ha3 ntah knape ak asyik terfikir sal penjaga gol tu.He3 bukan pe ni sbb tgk blog gf die yg Linda tunjuk smlm.Seriously, xnak fikirkan pasal die laie.Ha3 papepun you looks Japanese smpai my mom pun ckp "Pandai nyer die ckp Melayu" ha3
    Okay sepanjang 2010 ni, banyak yang pahit dan manis aku lalui..
Yang pahit:

1) Tak dapat grad 3pointer..Part 6 memang disaster la.(even part 2 pun  sme je result nyer..hahaha...)
2) Gangguan dari mereka yang xdikenali.Ntah sape la bagi no celcom aku kt orang2 yang x aku kenali.Hello kalu nk bagi jugak, mintak la permission aku dulu boleh?Kalu xbgtau sape yg bagi mau aku hamun budak tu.Aku xske la berkenalan dgn orang yang aku xkenal.Please okay?Be gentleman.Xkan la kt sekitar ko xd perempuan ko nk?Wei annoying betul la!!!

Habis dah yang pahit (yg aku ingat la setakat ini..)
Yang manis plak?
1)Aku beli hp Lollipop.Memang best function die walaupun terbang RM750 aku..Xpe pelaburan gak tu.Xyah beli camera plak..
2) Pe yang aku nak ak dapt.Cth beg ungu yang cantik, mak belikan jam, kasut supra dan ll..
Gambar xd kena mengena dgn artikel
3) Masuk degree.Hurm walaupun aku dah berkali - kali cakap mse part 5 nak amik system, tapi ble kuar result ak xnak amik system untuk degree.Pastu bila dapat system untuk degree, aku fikir "Mcm subjek system ni ikut ak plak.Dan macam takdir aku sme kos dgn tin2 (yela walaupun aku letak pilihan no 4.Kan ad lg subj HR dgn SA.Nk jugak ikut Tin2 dgn Kikie.T snang mintak tunjuk aja ye!)

Okay I hope next year gonna be much more exciting than this year.
AMIN..

Comments

Popular Posts