Time capsule

    Lately , suke bebenar sy mengupdate..(eh2 gune perkataan saya pula, mungkin lebih bersopan santun hahaha)..Okay back to the topic..Tujuan menulis dalam blog ini sekali lagi sebagai time capsule.Sy selalu mendengar orang menggunakan blog sebagai time capsule.Bila ad benda yg nak simpan, i will keep it here and then after a years or more, buka balik tgk fullfill tak my wish.
     
    Then, pastinyer semua orang ad wish yang pasti nk di accomplishkan before his or her die.Ha3 kantoi pengaruh The Buried Life..What you wanna do before you die..(wish ni x la termasuk the religion wish mcm berkhatam beramai - ramai (hahaha) menunaikan Haji dan Umrah)

  1. Marrying popular people - Inilah antara wish sejak kecil. Actually I can't really remember it.But suddenly my sis sai "Aida, ko bukan ke nak kawen dgn artis (or in other meaning popular la).Okay I got it.Mase first time know Super Junior Donghae terus nak kawen dgn die.Well banyak sangat persamaan.Okay tang name tu sangat kot..Then, ramai sgt suke Donghae, terus tukar minat ke Siwon (padhal lg ramai orang ske die..) okay bye. xtercapai kot.
  2. Going to Korea - I really hope this wish come true.But rather than going to this , baik hantar my parent to perform Hajj kan?I really wish to go there either with my bestfriend Tin2 or with my sister.Hopefully, dapat la pergi kesana after I grad from degree and dah ad permanent works..Okay Tin2 jom!!
  3. Going to Korean artist konsert - i can' pick which one to go but sbb Super Junior ticket concert will get higher after this, I don't know if i will go watch them..The price might be more than rm 280 for the lowest kan?Unless someone or epop nak support.Ha3 so rather than that baik watch Beast or U-kiss..yeah.
 Okay ini je my wish for this time being.Hopefully when I open back this time capsule, may one of this wish came true.Eh came ke come?Oh rini xd letrik.

Comments

Popular Posts