BP Mall here we come..

    Seperti yang dijanjikan, maka akhirnya cik Fatin Nazira smpai juga ke rumah saya.Sempat bertemu kucing sayang aku yang dah jadi penakut ble nmpk orang ramai kt rumah , Taecyeon..Bertolak ke BP Mall kul 12lby smpai pulak kul 1.10 cm tu la..Tin dtg dgn Mira..


    Memandangkan ad PC Fair smpai Ahad, so g tgk brg - brg yang boleh di beli kt sane..Ak beli mouse aje.Pastu Tin2 blanje kt Pizza Hut!!Makan pastu gi jalan - jalan lagi.Smpai dh xtau nk g mne.Pastu nk masuk Pacific, air strawberry xhbs lg so g main the "Claw" ala mainan yang amik2 barang tu.Dapat la mashimaro sebijik..Style letak dalam kete ayah..He3 pastu masuk Pacific trus nampak Booth Nano White..Yes I'm a Nano White user okay!Sampai Tasya pun ckp ak ni kaya smpai semua jenis barang - barang Nano White ak ad..Ad dlm bentuk set yg memang kalu beli banyak - banyak memang mahal..Tin2 beli tp ak ckp kejap lg la sbb nk cari Friskies kucing - kucing ak kt rmh tu..

   Memandangkan Nor ada call nk dtg BP Mall, ak pun ingat nk tggu mak je.Ajak mak g booth tu pastu ak beli barang dgn Tin2 lg..Aku bagi mak duit suruh beli set Nano aku...Dah mak beli banyak giler so dpt beg yg gempak giler!!


    Pastu g beli tali handphone aku and tin2 bagi hadiah topi..Ada byk topi kt situ.Tp ad topi yg ak tgk cm cun je tp xnk la.Topi tu mcm topi SNSD Genie.Ad hitam dan puith.Malamnyer ak tgk MV Sistar How Dare You dorg gne topi tu..Aiyhs menyesal xbeli!!Ha3. Pastu alang - alang mak ayah dan Nor pun ad skali, aku ajak la mak beli kasut Supra yang aku nk sangat tu..Tanya org tu yg ad tulis Death tu mne kan, Yes ad lagi!!
Ingat nk beli yang tu tp yang ak beli skang ni mcm lg cantik..Harga die pun cantik kot!RM 109..Ha mari telan kahak korang tengok ak belanja RM 150 sehari.Okay la tu.Semua duit gaji ak sebagai Komander selama 5 semester.


      Nak tgk Topi yang tin2 bagi?Kasut Supra saya?Set Nano White yang masih ad baki RM 48 kne byr kt mak sbb baru bagi RM 50 je?Okay lain kali sy post pic die..Kali ini tgk je pe yg ad..

Comments

Popular Posts