Home Alone

   Ni entah kali keberapa kali saya keseorangan.Okay pape jelah sbb padahal mmg diri sendiri xnak ikot sbb nk menghabiskan cuti dengan kucing - kucing kesygn Okay wtv sbb malas mandi 2 yg xnak pegi. Dah la internet xkuat.Tbe2 teringat benda - benda yang nk kena bawak.Ape ek?Surat tawaran, surat pengesahan, xray, medical checkup, borang bayaran bimb, slip periksa MUET nk kne bw ke?gambar dgn salinan IC parents dan sy dengan pengesahan skali..

  Actually, aku dah search banyak kali dekat dalam yg borang tawaran tu, tp die jz kte bw salinan brg - brg mcm surat tawaran, slip gaji, dan yg kne bawa lain - lain la.Benda yang xd boleh ke ak bawa tanpa semua itu? Okay fine bawak jela nanti.

  Esok, aku rasi mcm nk lari g BP Mall plak.Sorg - sorg pun best gak.Aku nk beli pen sumer.Kne kuarkan duit dlm BIMB yg ad lagi RM50 tu rsenyer.Boleh ke ak g?Karang mak xkasi plak.(eh kasi ni mcm sida - sida kena kasi plak..hohohohooo..).Okay fine kalu xdpt pergi xpayah pergi..

My 1st spaghetti
   Haritu kwn aku msg tny ak dpt kos pe.Aku ckp la dapat system.Die kte xnak tukar ke?Takut xbleh bawa.Aku kte InsyaAllah boleh la.Dah rezeki aku kt situ.Aku xd la rse cm subjek system susah.Subj rekod lagi susah..(ha3 sbb tiap2 sem dpt C+) shal giler!!(oppss).Tapi aku pikir gak, nak tukar kos dah sekian..Sempat ke?Mcm ad byk masalah plak nk kne buat surat la dan sebagainya..Leceh sangat - sangat.Well, mmg mse dpt tu ak terpikir "Mampukah aku bawak kos ni?" tapi kalu xd usaha mestilah hancus...Maka aku kena lebih berusaha untuk dapatkan yang terbaik dalam hidup ni..

   Kesimpulannya, aku kena la belajar bersungguh - sungguh sbb kos aku ni lg susah dari kos library..Ha3 xd la kos library senang, tp kos ak kne berfikir.Oh tidak..Maka marilah bersama - sama berusaha yea untuk tahun depan.



tin2 dan Jay dan pakcik die, Jackie Chan

Plastik kasut Supra.Hurm dah ad  kaler lain..~~Sigh
SELAMAT TAHUN BARU 2011 - USAHA TANGGA KEJAYAAN!!MAJULAH AIDA UNTUK SIWON..(ha3 mengarut)

Comments

Popular Posts