Nak ke tak nak?

   
    Eceh tajuk sme macam buku DR H.M Tuah betul la.Mentang - mentang lah baru habis bace buku Sendiri Mau Ingat.Ala ni pun berkaitan dengan apa yang akan aku lakukan minggu ni.Macam yg semua org tahu, this week group aku akan ke HUKM untuk research.Nervous plak ak!!Ha3 lgpun aku cm xbersedia sungguh.Dah lame berjimat cermat sebab nak beli handphone lollipop tu.Aku berfikir beratus2 kali sama ada nak beli atau tak handphone tu so aku fikir punya fikir tak jadi la beli.Aku berjimat cermat untuk lawatan ke Terengganu awal bulan 10 ni dgn lawatan subjek Cik Rabiah and nk g HUKM ni.

   Lagi satu aku fikir jugak pasal kalau mjelang habis sem aku masih berduit dengan banyak nyer, mungkin aku akan beli kot.Tengok la macam mne.Adoi..Hujung sem dah la ad jambori.Aku masuk EOQ & PROLOG.Ala yang lari2 naik beskal dgn mendayung kayak tu (kayak pakai dayung ke?)..Dah la kt Kedah..Mane la tahu ak nk beli ikan pekasam ke hape..Betul x?Aku jambori Latihan intensif 1 - 14 Dis pastu 15 - 25 dis (kot) aku berkampung kt UiTM Kedah...Aduhai..

     Next bende yang mmg buatkan ak sangat - sangat pening adalah pasal degree.Aku tbe2 rase nk amik Law lak.Please2 help me!!Faham x perasaan nk tukar kos yang teramat sangat smpai rase nk nanges!!(T_T)..
Ok2 tgk la kalu ak buat solat istikharah dapat jawapan, mungkin aku akan pilih ape yg tersurat.Xpun tgk subj pe yg ad dlm kos tu.Kalu ad killer math xnak amik la..Xpun ak amik Syariah.Ha3

p/s: Aida si budak bercita - cita tinggi melangit.Entah kan jadi entahkan tidak..

Comments

Popular Posts