Pages

Thursday, July 15, 2010

Lawsuit?

   Dah bce Allkpop yg baru?Pasal lawsuit Hangeng aka Hankyung 2?Kalu belum klik sini -  Allkpop Link .
Kadang2 ak perasan jugak, even dorg org negara tu sendiri , selain Hankyung yg dari China pun kne kerah tenaga jerih perih.Mcm pe yg HK cakap even die sakit pun kne pergi award ceremony..Giler ar!!Sampai hati SM buat macam tu.Especially bila HK kte time tu yg sakit die dgn Siwon.Adus geram nyer ak.Dh la kontrak 13 thn.Mau nk mati bertahun hidup dlm kompeni yg sme.Mcm DSP dorg buat kontrak dgn SS501 5thn jer.Kire ok la tu..Lme wei 13 thn..

   Dah2 la meluat plak ak biler asyik dengar pasal HK ni walaupun sumer tu bukan salah die.Wonder cmner plak pasal kesihatan KH mase die koma kejap dulu.Ni yg xsbr nk tgk Strongheart sbb dh ad Super Junior!!

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com