University Student and .....

        Aku selalu dan suka baca blog orang lain especially yang femes la..Xpun bce pasal komen orang2 yang dah berkahwin..(okay xd kena mengena)
Katanya kahwin itu seronok, secara automatiknya adab kte terjaga (kalau terfikirlah) sebab ad yang tolong jagakan.
Suami la kan siapa la pulak..
Kalau sebelum kahwin ada ayah ..
Tapi macam rajin plak ayah nk call tanya semua hal yang kte buat..
Kita la kena pandai2 sendiri buat apa2 pun bgtau mak ayah..(fewit aku mcm hebat aje kan)..
Bila ak dengar kahwin itu seronok..(oh aida buat post pasal kahwin yea2)..mcm nk kahwin gak ..(eh ke kawen or kahwin or khawin!!)

       Okay2..Tipu2 je ejaan KAHWIN okay..
Ala blog aku takde sape pun yang baca okay.
Sekadar yang part2 cte sal korea je budak dari mana ntah google2 terus dtg page ak..Lawak la tu..

Eh back to main cerita..Okay paper dh habis tadi..Ntah pape yang aku jawab..16 start Linux..Pergh nk dekat raya baru aku balik..Dah macam orang dalam perantauan.Eh boleh hantar dalam surat khabar cmni..

Berbalik kepada soalan kahwin tadi, masa aku kecik2 aku ad cita2 sendiri iaitu..


"Nak kahwin dengan artis atau orang yang popular" -  
okay maksud disini aku memang gedik pun..Jeng3
Pastu makin hari makin berubah (walaupun xdela berubah mana pun)..Aku suka artis korea la plak..Padahal teringat zaman sekolah dulu, ramai giler senior yang aku suka..Ramai2 juga tp ad 1 yang aku suka smpai 3thn..Ha3 dh la name awek die sama dgn nama ak (setakat yg aku tau la)..
Ak ad la mcm terMINAT (ha perlu la caps lock) batch mate (okay padahal ramai gak)..tapi skarang aku rasa die dh ad awek..Pi la sana gedik dgn awek ko..

Pastu kenal korea, aku minat Donghae..Until 2010 aku suka Siwon plak..
Pastu awal thn ni ak ske GDragon (awal sem bulan 4)..
Pastu suka pelakon (ni 1st time ak suka pelakon tau) Lee Tae Sung..

Tbe2 perasaan dah xd dekat mereka semua.Okay sekarang kalau ad sesiapa nk datang meminang (sila pinang along saya dulu walaupun umur dia belum kalahkan Ella - Kak Ella Congrats dh kawen..cepat2 dpt baby...
Tbe2...jeng3 aku terminat balik senior lama..Ceh mentang2 la die dh jadi doktor (bru trainee je kot)..Skodeng2 fb die..he3 xd in relationship..Ada harapan..(ha3 sgt lawak giler aku pny confession)..Yela sbb selalu org kalau baru bercinta 2 hari dh tukar status - In relationship..podah...

Ceh bleh kawen ada Korea cmni..he3
Maksudnye ak ad harapan..selain harapan yang datang dari mimpi yang aku kawen dgn doktor..Okay sila muntah sekarang sbb aku pun sendiri xtau dpt keje apa lagi..

Ala. angan2 je..Kalau jadi pun best jugak (ceh berangan lagi.)
Jumpa dgn die pun xpernah..time sekolah selalu la sbb die pengawas..
Cakap ...hurm maybe time sekolah pernah kot..kot la ak xingat mcm xd pun..ckp dgn orang lain agaknya..
Tp die pun minat korea gak..Ceh..
As a conclusion..jgn baca kalau rasa ini amat gediks..kui3







Ni paling style.he3



Aidan Lee Eric..
Si perasan orang kacak dan pandai akan kahwin dengan die..
Mungkinkah nanti?

Comments

Popular Posts