Pages

Thursday, July 12, 2012

University Student and SHOPPING

Hari ni terpaksa la juga keluar bershopping walaupun sendirian.Padahal mememang selalu aje keluar bersendirian ke Giant sahaja.Jauh2 xberani..Selangor sangat tidak selamat berbanding Senggarang yang di jaga ayah saya.Yeah..
Barang kaler kuning dah kena tutup..he3 tp still oren dan kuning
Keluar ingat check la duit sbb dh ready keluarkan 100 dr Bank Islam semalam.Bajet nak la keluarkan sen2 dari Tabung Haji..

Last2..Akaun tidak sah..what???
Oh tidak!!duit dalam Bank Islam hanya ad baki rm48 sahaja!!
Aku kena link kan balik sebab ini kad baru..Siot betul la..

Maka nak bergonjeng sangat pun xberani sekadar rm60.65 sahaja.Ha3 banyak gak tuh..
Ala sekali untuk bulan puasa ni.Senang nak bersahur bagai..

Beli punya beli, sekali tengok most of the barang kaler KUNING dan ORANGE!!
My favourite kaler..

Mekdi pun makan gak sebelum tu..he3

p/s  : haish xmeriah la hidup aku tanpa wang beribu..sob3

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com