Kawan - kawan is the best!!

Mode lagu - Baek Ji Young Like Being Hit By a Bullet..

Okay2..Dalam sesi kali ni (okay kne cepat sbb td tin2 call ajak kuar g PKNS). aku akan ceritakan pasal kawan - kawan.Okay dalam istilah kawan - kawan ni or sahabat atau friends dalam english maksudnyer orang yang xder talian persaudaraan dengan kita.Maksudnyer die tak lahir sama mak atau ayah, dalam erti kata lain orang yang kita tak kenal angsung,pastu tup tup terus jadi baik.Macam aku, kawan2 baik aku time sek ren memang takde la sebab aku pindah randah atau dgn bahasa lain hidup nomad.Cukup tiga tahun ayah aku akan pindah dari satu tempat ni..Tapi bila aku masuk tentera sekolah asrama barulah ada kawan yang rapat atau nama lain besfren.Okay la tu dari ada orang langsung xde besfren kan..???

Ala sebenarnya aku tulis pasal besfren ni pun sebab tengok pic akak2 senior aku ha bergambar bagai nak rak dengan kawan2 dorg.Okay aku jeles okay.Sebab even dorg ada yang belajar OC pun still contact dgn kawan..OPpss aku mne ada kawan yg blaja kt OC ni.Ceh tp siyes dorg mmg baik sejak dari sekolah.

Berbalik kepada cerita aku, time atau masa aku sekolah aku mmg ada kawan 3org yg aku rapat, tapi sorang ni mmg aku rpat giler.Kemana2 mmg aku g kelas die n g bilik die.Cm melekat jer.Pastu naik diploma even aku lambat 1 sem, aku slalu gak la dtg bilik die sebb dah takdir kolej die dekat jer dgn aku.Naik degree aku same plak kos dgn die.(walaupun bukan pilihan aku..sob3)

Maka bertambah la kawan baik aku sbb kwn aku time sek dulu yg mcm sengal2 ubi pun same gak kos n dekat mereka tinggal.Aku pun harap persahabatan kteorg kekal walaupun sumer dh kawen mcm la akak2 senior aku yg umor dah 24.Ha3..

okay..Annyong

Comments

Popular Posts