Pages

Sunday, January 31, 2010

Outing lagi...

By...Me

Aku outing lagi mcm orang giler..(giler ke??)..Seriously banyak sungguh barang yang nak beli..Tapi barang yang nk di gunakan untuk buat assignment cataloging xjmpe plak..Ada pulak orang gune lagi kaset..Lapuk sungguh..Benci aku..Jumpe kawan angah.


Ini adalah patung yang saya dapat..Junho nme nyer..Huhuhu..

.Patut la ak xkenal mse akak tu tgur aku..Makan kfc plak ubah citarasa...Pas2 konon nak cari kaset kat Upwell tapi xd plak..Adoi maka saya pun bermain permainan yang amik2 barang dalam tempat tu..Guess what??I got this green tiger in ONE try..Yeah babeh..ONE try!!Biasenyer xpnh dapat langsung..Kui3..Trus hepi beli banyak barang..Giler ar ak..Dah2 balik dengan gembiranya buat VB..Yeah2 senang sungguh..Tapi betul ke sumer 2?Hohoho..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com