Pages

Sunday, September 23, 2012

University Student and Life

What ya gonna do today?
Wah saya baru yg sje dari bawah buang sampah 2 beg plastik.skang tgh azan dan terbersin2 sebab paie sdg masak.Aish ape huruf  q keluar tanpa di pinta ni.cis2 laptop ni pun xyah la nak rosak skang.

Tgh sejukkan badan before mandi sbb peluh sgt2.Tu yg buka fan.Oh.


Sejak sem lepas, ak rasa ak kena dyslexia.. eh har3 eja gilr mcm ni.Ini adalah girl okay.I sgt giler bila taip pkai pc.
Oh sem ni kena jimat (walaupun dh xjimat sgt la kan)
Duit pun tinggal sket jer.Sob3 tiap2 bulan kena bajet mkn rm400 + rm100 duit rumah.so rm500
Banyak giler.
Ala padahal kalau duk dlm jimat la kan.Xpe aku bukan mcm orang lain yang dh besar2 pun xnak bagi can kat adik2 dgn duk kt kolej.Eh malu la awak ni.Tanya dah part brape ..Part 6 duk dlm tp xjoin pape aktiviti.
Peace..Pet Society aku..NIchkhun shi

Aku dh hbs tgk Arang and the magistrate, WGM Sunhee couple and tgh tgk Shinhwa Broadcast with suju.
Yeehaw..
Esok ak nak puasa.
Ha okay la..bye2.
pasni mandi pastu solat..tgk shinbang sket smpai 7.30...jeng3

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com