University Student and dilemma

New semester dah bermula.Baru kelas 2 kali.Isnin kelas petang selai, semalam kelas pg selai.Pastu kelas hari ni, sbb dah xamik 3rd language maka kelas petang smpai kul 9 mlm.Means ad 2 kelas hari ini.Esok pun pack gak sbb ad 2 kelas minor dan jum ad 1 kelas lg.

Semalam pas kelas trus g Klinik Gigi dekat induk.Sah2 la kena marah dgn nurse tu pasal appointment last sem ak xg.Ha padahal aku memang malas gler nak kol sumer.Dan mmg malas giler time tu wei.Sekadara nak betulkan gigi depan ni aje.Aku kena dtg balik next week 18hb (isnin cuti) kul 1.20ptg..ha okay sila jgn lupa.

Duit PT?ad la sket.ha3 sbb ak dh keluarkan almost rm300.okay sebenarnya baru keluarkan rm200++ aje.Hari tu mak bg rm 200.ad lg rm50 (sbb basyi xpulangkan duit ak lg..sob3...he3)  eh die trus hulur duit kt ak time2 ni jugak.amazing......Aku keluarkan rm100 lg sbb ak nk bayar duit tiket Big Bang yg ak pesan kt kawan aku.Ha pasal ni la aku didalam dilema.ceh cm makan buah delima kt tepi rumah ak yg dh xtumbuh2 lg.cis2 buah sila la bertumbuh balik..

1.Ini la kesulitannya.KOnsert Big Bang bulan 10 iaitu 27 okt.Masalahnyer (he3 sbb ak xcheck tarikh tu ble kan) 26hb adalah raya Haji.Cuti time tu adalah mid term.sah2 la kan.Cis lg..
2. KOnsert start kul 8 mlm, maka balik sah2 la midnight kan..Aku kena la tmpg rumah jojo.Pastu masuk mestilah kena awal..Ha3 kalau mamai2 gak baik xyah g.Aku kan kayo.
3. Nak g stadium merdeka cmner.Eh kan bleh google.Ape benak sgt ko ni wei..

Ni pesal dari hari tu lg byk giler heli dekat sekitar Puncak Perdana ni..

Seterusnya dilema saya kali ini adalah pasal balik....

Nak BALIK!!!!!!!Nak tgk kucing!!!!!ha3 padahal baru tinggal xsmpai 1 minggu.Yela sbb cuti smpai Isnin.Yehaw sbb Hari Malaysia 16 sept.ok3..okay sila enjois my pic with my mom and sistar..

Ladies and gents

Mama and me..
Apa lg nk bebel ea?Ha tu jela..K da

Comments

Popular Posts