Pages

Wednesday, March 14, 2012

Welcome New Sem

Apa khabar?Eh tengah cuti sekolah kan budak - budak semua..Ala adik aku yang kat rumah tu hapi la duk kt rmh ad Yakult banyak kat rumah..

Sem baru???Osem..Ha3 buat la yang terbaik untuk sem ni.Kan2???Ha3 malam tadi aku mimpi mengarut giler.Makanan azi (adik aku) aku terletak or termasukkan asam jambu.Pastu kena marah dengan mak pastu sampai menangis..Eh tbe2 aku terjaga dari tidur..Rase sedih plak..Pernah korang termimpi cam tu?

Ha3 xpela kan..Sem ni aku duk kt Resak sebelah kolej Puncak Perdana.Hurm xpela xdpt duk Kolej kan..Merasa la jugak duk luar tapi g kelas jalan kaki jela.Bukan jauh pun..

Sem ni aku kelas minor isnin selasa xd kelas langsung, rabu kelas jepun petang khamis pack la gak, pastu jumaat..Haish nak balik pun kena tunggu cuti midterm dulu..

K la hari ni ceria...

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com