Hari ini saya Modul 7

Hari ini semua pelajar semester ke 5 ad modul 7.Kenapa modul 7 sedangkan kteorg sem 5 ..aku pun xtau kenapa.G tanya lecterer.Awal2 dengar ceramah tak ingat dunia punya.Relaks la kan ..Pastu ada lecturer laki ni muka cam pakwe Shila Amzah ; merajuk sbb dak2 yg duk belakang xgerak kedepan.Alahai lawak nyer.Susah btul kalu dpt lect yang xbleh nk beralah sket.Kesian kami ha..

Pastu masuk grup LDK (latihan dalam kumpulan)..Aku masuk grup lain.Ceh grup lame still wujud lg but why aku kena kuar?Cis kospirasi betul..Stress aku!!Tapi best la sbb sumer pmpn kot.Keje pun buat cepat lecturer pun dapat yang best.Encik KA..Herm best la kan..

Tapi dah la waktu nak makan tu aku nk amik air pastu ada budak tegur2 aku..Pastu kan dah kena marah.Sia2 je ko kan..HA3k la chow..Esok mcm nk beli kasut baru plak sbb selipar red modani aku tuh mcm hino gler..

p/s: Haish asyik turn kteorg jer buang sampah..Korang bler lg??

Comments

Popular Posts