Saat ini nak habaq sket..

  Apa khabar anda hari ini?Harap sihat - sihat sahaja. Hari ni aku nak cerita pasal hidup aku hari ni.Jumaat ni aku balik ikut bestfren aku Fatin Nazira.Thanks tau asyik tumpang kan aku jer.Tak terbalas budi ko kat dunia ni.Thanks!!


 Tapi balik rumah mak ngah die dulu, baru la balik puncak perdana hari Sabtu.

Hari ni aku dh daftar kelas bahasa Jepun sem ni.Final sem untuk 3rd language.Aku nk buat betul2  untuk last Japan..Ha3 kalau boleh lakonan nak mantap mcm cerita kt tv..Tapi boleh ke? Ala kalau every sem org yang sama jer yang buat skrip ntah pape..Aku teringin giler nak berlakon dengan prop2 sumer, baju cantik2 n bukan sekadar tempat yang cantik jer.skrip pun kena la bagi awal sket..He3


    Ha3 ntah pape la cte aku ni kan??Aku dh tengok jadual sem ni aka sem 5 la.Isnin boleh la.Xde la pack sangat.Ada la dalam dua kelas.Selasa xd kelas rabu kelas Japan je.Khamis cm shit giler kot.Korang bayangkan start kelas kul 10 (okay nasib lambat sket..) sampai 1 ptg then kul 2.10 sampai 5ptg...6 petang smpai kul 8 mlm..Cube korang bayangkan cmner aku nk hidup sem depan? Solat sah2 la ak nak balik kan..Tukar baju la n sumer..Susah kalau solat kt tempat2 cm surau sumer.Nak kena pakai tudung n dll..Ha3 takut kang kena solat berjemaah (aku xkesah tp takut xsempat jer dlm hati nk rushing dosa tau)..Ha pape pn Jumaat lagi gempak sbb kelas smpai 5 ptg..oh sgt xbest..


    Adik aku sorg kt rumah ni asyik ckp nk tukar kelas.Penat die ckp.Cikgu xtau mengajar.Biasa la tu kalau budak kelas pandai..Kalau cikgu die kate masuk asrama ntah pape, aku rase asrama sangat KELASSSSSSSSSSSSS..aku bersyukur giler kot sbb masuk asrama.Kalau xmasuk, mesti aku cm lagi hambar..(eh yeke?xpun aku kaki hu ha hu ha..)..


   Lagipun belajar kat sekolah asrama ajar aku hargai makanan yang mak masak dan suka nak tidur atas katil bujang saya yang empuk.Dan yang paling pasti AKU SUKA TIDUR KATIL BUJANG!!!!!!!!ha lol....


p/s :Happy Leap Day People!!

Comments

Popular Posts