Lain Kali Harus Pergi Juga!!

        Nak kate menyesal xde la juga sebab aku malas giler ya Rabbi semalam.Yelah ad test dgn kena hantar assignment kot.Kemalasan yang melanda sampai aku pun dah malas nk g tengok Rosyam Nor!!Ala sorry ea Uncle Rosyam (bajet ank sedara die je) sy xdpt dtg tgk.Maka apabila saya menelefon mak saya " Mak, kat bawah ada rosyam," sambil 3G la.Kan canggih..
         "Ha mne?,"balas emak terpinga -pinga..
         "Kt bawah la.Orang malas la pegi tgk," balas aku smbil buat2 muke yg xcomel.
        "Kenapa xpegi?Membazir aje la.Dapat tengok free xnak pegi.Orang lain nk tgk Rosyam pun kena bayar," haish kena bebel.Pastu mak ak nk gmbr Uncle.Ha3 ak pun tanya Syima dorg g ke x.Kalu g nk gmbr.Malam tu ble ak tanya nk ke xnak, dgn hepi nyer mak ak kte NAK!!
       Malam tu jugak ak g mintak kat Syima and send kat mak.Ngeh3

      Lately, lepas Safara (one of my good friend in UiTM) gave Infinate MV such as Come Back Again (Dorawa), Histerie and BTD (Before The Dawn) hari2 housemate aku bukak lagu dorg..He3 Well they such a cutie rite?Even aku xberapa nk mengenali mereka dgn lebih lanjut (especially because at the time I'm writing this i'm using lan internet)..okay2 wait till the next post.da...

Comments

Popular Posts