Bengang nyer aku!!

            Korang selalu xbengang? Biasanya bengang ni macam bila ke menyampah dengan orang yang bangang.Maksudnyer?Lu pikirlah sendiri.Hahaha maksudnyer ada orang bangang yang sebabkan ko benci dgn die.Ala kre mcm tu lah.Aku kisah ke? Mestilah aku kesah, kalau tidak makanya takdelah hasil coretan aku ni..Kenapa?
           Well Selamat Hari Raya Haji saya ucapkan kepada  semua.Maka hari ini keluarga PakLong saya akan dtg tdo sini.Okay2 serious semua anak2 die dtg..Aku xkesah dtglah..Tp hari ni kena kemas2 semua dan macam - macam la.Korang harus faham bila kemas2 ni, anak cik Mansor amatlah malas (aku xtermasuk, aku rajin woo)..Ceh penipu haram ko Aida..Eh Aidan..Okay back tu the topik, my mom and my dad is kt Tangkak.Ada prosiding mahkamah untuk kes saman kot.My mom teman my dad la .(pelah buat time hari raya haji ke2 bongok sungguh)..
         So yang tinggal hanyalah aku nor and my angah.Okay2 fine my adik dh g sekolah..So tinggallah kami berdua.Tengah - tengah nk sarapan milo dgn kek (mak yah bagi masa raya 1st) tbe2..."Dah2 la tu mkn.Mak pesan jgn habiskan.Dh tinggal suku ko mkn!" (dgn nada marahnyer)
     "Ko ingat aku sorang je ke yg makan? Aku baru mkn sikit kot!" aku balas balik.Yela xadil aku je kne marah sorg.
       "Yela ak marah no skali!"
(BODOH gler adik ak mne ad kt sekolah la)
      "Mak pesan tinggalkan sikit!Jgn jadi anak derhaka (mcm pernah dgr je ayt tu). Nanti jadi mcm batu belah batu bertangkup..!"

               Pi mampus la dgn ko angah ku.kesah plak ak.Mcm la ak sorg jer yg makan. Ikutkan hati ak yg mmg jahat ni, aku mandi2 dlu pastu basuh baju sidai semua, tiba2 dh hilang  kt Summit.Amacm best x?Tp kalau ak sorg mcm xbest plak. Ha jom kuar cari keje?!Amcam?
            
               Karang kejap lg ak g Singapore g tgk Ukiss.ala Ukiss ni pun lg sket je nk smpai Johor.Please2..Eh lari topik plak..
Okay2 kalau nk lari jgn bgtau org..Ha3 bia ak sidai baju lmbt2 sikit.Kul 11 baru aku siapkan.Rumah ni pun ak mls nk kemas.Aku memang tengah sakit hati dgn ko.Yah2....................................................................


            Eh2 panjang nyer post ni? Aish bila la nk amik lesen kete ni.Mcm xkan amik jer.Umur pun mcm panjang jer...
p/s: Hope dpt buat degree la.Please2.kalu xak bunuh.......................................................................................................................................................................ikan keli tepi sawah..hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kura - kura dlm perahu, hati menangis sapa yg tahu..
      

Comments

Popular Posts