Akulah Geum JanDi yang sebenarnya..

         Lawak gler kan title di atas.Mode Digital Bounce Se7en feat TOP BigBang.Dah dengar? Best la lagu ni..
                        Berbalik kepada title di atas...Xpercaya ke?Aku memang la Jandi yang sebenarnya..Okay ak nk tanyer cmner Jandi terlibat dgn JunPyo? ....................Okay lmbt ..Sbb die nk tolong kawan die..Aku pun sme..Ha3
                  Tapi kawan ni bukannya mcm kawan dlm cte BOF tu.Kawan ni setia (ha3)..Okay..


Beza aku dengan Jandi..

1. Jandi kena kacau dgn anak orang kaya, aku dgn budak sekolah aku..Ha3 ramai lak tu musuh ak dan pastinya bukan anak orang kaya.(kalau x pasti aku dah kaya)..Ha3
2. Aku bukan budak sukan renang, aku budak sukan Bola Keranjang, Hoki, Ping - Pong dan kawad...beza kan?
3. Aku kne ludah la (yucks..pernah2 bengang giler kot!!) Jandi kne bese - bese je..ha3
4. Ayah Jandi keje dobi, ayah aku ad keje lain.ha3 xsame lgsg.
5.Dalam cte BOF org yg buli die, Junpyo minat die, aku xla..Dah la rmai musuh jer..
6. Jandi kne bayar kot berlakon, aku free je.
Okay tu je yg ak ingat..ha4

Persamaan aku dan Jandi (ad ke?)
1. Sbb tolong kawan kami jadi begini..ha3
2. Aku pernah gak la hilang meja.Nak cari bapak la sukarnyer..Faham
3. Walaupun sek aku x berprestij tp ttp sekolah yang mahal..Ala sama la tu..Sek orang kaya gak..




Ni aje yg ak boleh ingat..Walaupun begitu, time sekolah memang best!!
                      Dapat sekolah balik aku nk belajar rajin - rajin (angan - angan sungguh..)

Comments

Popular Posts