Salam Ramadan!!

Assalamualaikum!!!apa khabar semua??Kala ini aku tengah dekat library cuba untuk siapkan proposal tesis aku next sem..Aku baru je balik isnin kelmarin (yeke kelmarin?) .Hari isnin last week mak ambik terus dgn sedikit barang - barang yang boleh bawa balik.Balik Tangkak jap, makan durian pastu esok balik BP.Andy dh tunggu depan pintu.Sian die..

Dapat la aku merasa puasa kejap kt sini.Aku balik sini isnin hari tu. Naik bas kul 11 sampai TBS kul 1.30..Solat2 kejap pastu kul 3 baru dpt train.Giler lama tunggu!!!Dalam train y memang xbleh blah kenapa aku je y mesti bagi orang tempat duduk. Macam la dalam dunia ni aku je yang baik..Pening kepala aku. Bulan puasa kot.Buat la baik..Zzzz.Pastu buka beli kt KUO je.

Semalam buka dgn Syima..Hari ni mayb buka sama lagi..Oh ak kena keluar bilik Jumaat sebab ad org lain nk check in kolej kan..Kena ambil kunci stor sendiri..

Macam nak keluar esok beli mknn sikit, tapi kalau xsiap lagi proposal aku ni cmner kan??Nak belikan mak cherry tomato yang sedap tu selain juadah buka and sahur..Ngeh3..

p/s: sedap plak lagu 2PM album My House ni..Ohsem..

Comments

Popular Posts