MADE

Okay post kali ini ada kaitan dengan Big Bang. Aku dah dengar lagu Bang Bang Bang and download MV tp lagu We Like 2 Party aku tak dengar lagi. MV die keluar 5hb ni. Berbalik kepada album tu, bagi aku lagu Bang3x mcm kurang best la.Kalau yang minat sure korang suka..
Actually IIFA award bagi Indian Film Festival buat kt Malaysia tahun ni.6 ke 7hb.Ada Anil Kapoor..!!Aku ulang Anil Kapoor!!!He3 rse macam nak pergi je kan??

Bulan ni besday mak aku..Lusa mak ak pegi Shah Alam g kilang barangan vintage yang aku cek ntah ada ke x.Ke aku yang xpandai check??
Pastu aku tengah memikirkan tajuk apa yang aku nak tulis bagi kesan perindustrian. Mula2 nak buat pasal pendidikan, pastu ni mcm nk buat pasal integriti tapi mcm kesan negatif macam penebangan hutan berleluasa macam lagi best.Padahal esok nak kena present ni..
Subjek politik pun aku xbuat lagi satu hapa pun padahal nak kena hantar next week.Matilah ko aida..
Cincai boncai kang..

Oh nanti aku nak g Mid Valley/Gardens nak beli Olive Oil kt Cold Storage.Mcm nk beli skali sesame oil, scoop aiskrim, gelang cantik2 dll..

Eh pasai apa lembab benor internet ni?Stress aku okay...
Nak cerita pasal apa lagi?Recap kalau aku tengok post aku yang lelama, mencarut pun ada dlm fb ni..Ha gelak sensorang aku bacanya.
Sekarang macam dah matang, nak tulis pape pun fikir 1000x okay.Jangan ingat tak de orang baca. (okay perasan je lebih sebab yang baca pun yang mana menarik je)

Ha aku baru teringat apa yang aku nak tulis sebenarnya.Ingat tak aku ada seorang kawan sek men yang aku rapat lepas hbs SPM.means 2007.Kteorg lost contact (sebenarnya lebih kepada die yang xjawab call and message aku) last year time sem 1.Ntah pasal ntah mamat tu dah ad gf kot sebab tu dh xmsg aku bagai.Macam kelakar plak sebab aku akan avoid bila nak story pasal die either dengan adik aku or mak aku.Sebab family aku pun kenal die.Yela aku kan BBM die guna blackberry mak aku,Die pn BBM dengan adik aku.Hampeh btul..Rse mcm kelakar plak.Sebab ada rasa2 mcm kena tinggal dengan bf tanpa sebarang berita.Mungkin lemas ke, pengsan ke, hilang ingatan ke..Ha yang last tu mugnkin sebab kat twitter pn aku dh xnmpk die (okay aku xcheck xsgt pn tp kalau ad sukan tenis sure die post kata sokongan kt Federrer and Murray)..

Perasaan aku?Macam sedih la.Aku kawan dengan die (baik giler) since 2007 but tetiba 2014 hilang maam angin..)  Lagu apa yang menggambarkan perasaan aku?
Good Luck?Boleh la kot tp mcm xlogik sebab bukan BF aku pun kan..

[Hyunseung] Good luck baby
Good luck to you
Kkok haengbokhaeya hae
Neoman boneun nal
Neo hanabakke eopdeon
Nal dugo tteonagatdamyeon

[Yoseob] Good luck baby
Good luck to you
Nugureul mannado
Niga naege namgin sangcheomankeum neon
Deo haengbokhaeya hae

Ha malas translate eng.Sendiri mau faham..Me u










Comments

Popular Posts