Secret Garden Oh Yeah

            Yeah, tadi b4 g kelas habis gak cte Secret Garden!!Tahniah la Aida yea...HA3 aku mmg penat berusaha untuk menghabiskan cerita Secret Garden tu..Ble plak nk tgk Marry Me Mary ni?Dah padat dgn assignment dan test serta research tiep2 minggu..Wa3 sedeynyer..!!Cte My Fair Princess pun xtgk la..Sedey la..

           Dlm SG, aku ske gler dgn OSKA!!Yeah OSKA..ha dgn Secretary Kim dan Ah Young dgn Han Tae Ssun.Sumer cm kiut jer.Tapi watak adik JooWoon dgn Chaerin tu kejap je..Ingt adik JW dgn Director Im tu..Sedey..Cameo cte tu ad sorg artis tu JoonWoon kot, Baek Ji Young dgn Park YeJin.

         Oh lupa plak Hyun Bin dh break up dgn Song Hye Gyo..Sob3 ha3 ak xde la sedey ke suke sgt dgn hyunbin ni..Eh2 7hb (ahad ) die dh masuk Marine..Selamat berjuang la yea!!Dah la Yul aka JongHoon (lap u) dah keluar dari Military..Yes3 pengorbanan menunggu berbaloi..Tapi ak lagi menunggu Lee JunKi keluar thn depan..Okay...

Secret Garden here we go!!
       Last week, aku beli kasut but kaler aprikot.Hurm tapi pagi tadi (but ea bukan BUT in english) die punyer tapak cm dh tergores sikit.Tanak pakai lagi g kelas.Nk kuar naik kete je baru ak pakai..Ha3 mahal kot..Aku beli RM 129.90..He3 t sye post pic kt sini.Saje nk show kt sumer org..Oh btw kasut supra pun xpakai2 lagi.Ntah pape la sye ni.Supra still dlm kotak kot!!Wa2 ini tidak adil.Mesti supra menangis sbb die duk dlm kotak sebelah kasut but sy bwh katil..Xpe yea supra, ada masa nanti saya pakai awak yer..Ho3..

Big Bang Parody Of  Secret  Garden.Secret Big Bang

      Ha konsert SS3 sape ad pergi?Nak pergi cm xmampu plak..Tgk dari jauh jela..Yela kali ni tiket yang paling murah pun rm300++.Tapi yg pasti kalu KOnsert BigBang SAYA NAK PERGI!!!

p/s: Haish sungguh xrajin nk gne BB sendiri yg lembab giler..PAstu malas nk upload pic gak.ha3 see ya..
       Saya Sayang OSKA!!
Copyright pic : From the internet and MR Google

Comments

Popular Posts