Pages

Friday, September 10, 2010

Raya raya n raya

    Selamat hari raya semua!!Sempat lagi aku tulis dalam ni.Bulan syawal mcm ni hujan2 mmg xd mood nk beraya.Lebat kot.Walaupun begitu, minggu ni mmg byk benda yg aku xpuas hati nk diluahkan disini.

1st: Isu iklan tv3 yg ditarik balik.Msti ramai dh tgk kan?Ak tgk pun  kt youtube sbb balik2 jer dh kne tarik.Ak kt u xtgk tb..Kalu aku rse mcm nk saman aje dorg tu.Bnda mcm ni dh banyak kali kot dkt tv3 berlaku.Cume kte je yg xnmpk.Mcm mase AJL hari tu, byk gler kisah2 mcm ni..

2nd : Pembakaran Quran 9/11..
Yg Pastor Terri ni 9kalu xsilap nme die) bengong sgt nk bakar pesal..

p/s:Mandi2 nk raya..Da..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com