Brake up song..


Ini Teacyeon



Ini nichkhun


Ini DongHae..

This is obviously not me that is broke up with someone..Just think about it, I never had a relationship between man..Ok fine..Because I dont think that I want it at this age..Even if I'm 20 years old, but love is not necessary ok? Back to the point, as my sis in this room talking about her friend (my senior) just broke up wif her long boyfren..And this is their 33 times..And the girls crying like crazy..Is this the thing that suppose to be done?Well even this is her long lasting relationship..But who cares?But people cares when she acting like a mad people and sing like crazy..Okey2 enough already..

Now back to myself..If I were married to someone, cewah2 selalu ni berangan dari sekolah ak berkahwin dengan mereka yang memakai tali leher.Sebab utama boleh bantu suami dengan memakaikan tali leher..(eleh aida hanis cerita sal lelaki idaman ko pun sme gak!!, ske ati ak la!!)..Di sebabkan itu, maka start dari sekolah menengah saya telah belajar cara mengikat tali leher.Terima kasih kepada kawan baik saya, Nik Wajihah Nik Kamarulzaman kerana sudi mngajar saya cara memasang tali leher (bukan tali pinggang ok?)

Next is memberikan sarapan yang best2..Ala disebabkan maybe saya juga perlu kerja, saya selalu berfikir untuk myediakan sarapan ala kadar berupa roti bakar dengan tuna dari paket, pas2 kalau hari minggu baru masak something yang boleh dimakan dan simpan lama dlm perut.Contoh mee goreng kah, nasi lemak ke..

Dan yang paling penting, before g kerja mestilah cium tangan suami tercinta..Agak2 nyer la, ad ke laki mcm tu zaman sekarang kan?..I hope so la..
Now back to the topic,(aida pesal xstudy lg nih?)Aku nk cerita pasal pe ek?
Lelaki idaman saya?Banyak aspek2 yang perlu di teliti...Tapi bende2 basic la yang amat penting bagi saya..Ceh saya balik..

Inportant thing to be a candidate of my husband (berangan nk mampos ko Aida)..

1.Mestilah bau badan die xtengik, busuk melampau iaitu bau badan kuat lepas bersenam or berpeluh.Yucks I hate the smell of bau ketiak org yg kte bau tu...Rse mcm nk muntah pun ad gak..(ni basic aspect jer ok?)

2.Pandai amik hati my dad n my mom.Ad topik nk borak dgn mereka.Xd la kalu balik kg rmh saya duk dlm bilik je xd bende nk tlg buat.Tiap2 kali mesti nk balik rumah or kampung family die jer.Hello adil la ok?

3.Cre makan yang sopan.I hate when people makan (macam adik bilik ak ha) contoh minum milo cicah roti pas2 makan cicah pas2 sedut roti yang dh lembik siap bunyi 'srutt2'..yucks..tau x bunyi tu selekeh sgt2?I hate those ppl yang makan x ingat org lain..Kira makan xd la budaya yang berhemah mulia.

4.Alim dan kalu mualaf (tbe ad keinginan nk kawen mualaf ni)..akan saya hantar sekolah ngaji.sbb xkan la perermpuan yang ajar lelaki..Tercabar maruah wei..

5.Basic rupa mestilah kacak..Xkacak pun xpe janji sedap di pandang.And mestilah tinggi 172cm ke atas..Calon2 dah ad..

1.Lee Donghae.
2.Nichkhun Horvejkul.
3.Ok Taecyoen
....
Hahaha..Kinda saiko kan?Ni la gara2 saket otak xnk study..Or should I go now?Maka tataplah wajah mereka yang saya suka ni..Adioszz..

p/s:beza brakeup dgn brokeup pe ea?Past and present ea?Adik bilik saiko..tgh2 mlm mcn ni nak menyapu plak..Busuk ar, gi mandi sanun..Ini donghae

Comments

Popular Posts