Tagged..(saje je bwat)

BY LiPasz

1) Bekas kekasih saya adalah....
---> pernah kah ak mempunyai pakwe?cewah!!

2) Saya sedang mendengar...
---> mak cakap dgn ayah sal bende ntah..hal kepolisan

3) Mungkin saya patut...
---> rajin sket mandi ..duk rmh malas mandi...busuk2

4) saya suka...
---> tgk utube sal super junior..ngeh3...

5) Sahabat- sahabat saya...
---> kawan2 sek , universiti dan yg sme minat dgn sye ..(korea2)

6) Saya xpaham..
---> math..rse mcm nk belajar balik..wakaakaa

7) Saya kehilangan...
---> hilang pe?semangat la nk tggu result ha.adoi =)

8) Ramai yang berkata...
---> sye x pnh diam ke?.heeee..

9) Cinta itu adalah...
---> ???no experience ok? Maybe someone want ??Ok hope it will be my soulmate ...

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
---> membuat persembahan nyanyian dan berharap temui soulmate die iaitu sye..somewhere someone is there for u.....

11) Saya akan cube...
---> nk belajar rajin2....

12) Ayat SELAMANYA membawa maksud..
---> yo wanhee..dlm bhs korea..cewah..for some reasons ingat kt tvxq plak..bersama dgn family dan yg tersyg (xd lg lak)

13) Telefon bimbit saya..
---> Alcatel lme dgn Nokia 2600 Classic.Nk beli bru la..hp 4 celcom sbb alcatel xd charger jename die..bhy...nk beli LG kot..Life's Good (theme LG)

14) Bila saya terjaga...
---> tgk hp.jam kul brape ek?sy kurang nmpk la kabur jam di dinding

15) Saya paling meluat...
---> org bazirkan air..org yg sengal dan senior2 komander ak..hak3

16) Haiwan yang paling comey sya pernah temui...
---> koala..kui3 hamster dan rabbit kt kedai binatang kt segamat..

17) Malam ini sya akan..
---> tdo lambat..nk tgk Cheap of the Hazard tp mls

18) Ketika anda melihat cermin pada pagi ni..
---> Cantik gak ak ni

19) saya btol2 ingin kn...
---> kawen dgn donghae...tggl kt korea..?Angan2 x sudah

20) Siapa yg anda ingin tag..
---> semua orang yang baca post nie.

the end

Comments

Popular Posts